Tuesday, March 31, 2009

saKet jiwa

kenapa ntah.. rasa cam stress sgt2.. dada aku jgn ckp lah.. td pun dh meleles dh sket.. tp bleh cover lagik.. arinih ade test lagik.. subject ape? ekonomi larr.. ape lagik.. konon baca mcm nk abes dh.. tp apah tak paham pun..

mmg cam blurr je.. esok aku cuti.. nk g anto mak balik kg.. skang mak ade kt umah amee.. daripada ari senin aritu tdo umah hasbi dulu.. smlm blk keje aku kidnap bawak pi umah amee.. mak takde ckp nk pi umah haku pun.. so, aku tak yah bawak.. lagi pun.. nnti nk tdo ngan hape? dh tentu t0t0 aku dh kasik kt pck..

ckp pasal pck.. tu yg wat aku stress tu kot.. dh la nk test.. pck dh seminggu lebis dh 0utstatiOn.. aritu janji ngan iTi.. xmO merOyan2 neh.. aku tak merOyan je.. tp aku asek dOk anto msg2 yg bleh kata menggugat jiwa jgk lah.. pck tu wat x layan je kt haku.. maleh agaknye nk layan msg aku yg Onggo tuh.. eg: 'mintak kawen ngan org lain bleh?'

bila pck nk baleeeekkkkkkkkkk?? sadis betoi.. klu betoi 12hb.. aku rasa mmg aku bleh meroYan la iTi oitt.. kata aritu 2 mggu je.. huhuhu

ade mende yg terjadi smlm kt umah haku.. tp takde mOOd nk hupdate pasal tuh.. klu aku ckp liza bermandikan air busuk paip org atas.. aku assume korang wat cite senirik lah ye.. takyah aku cite kt sini.. daaaaaaa

3 comments:

Minie said...

isk.. tak dpt aku byg cenggana korang dok tgkt 5 tu mandi air lebihan neh!.. cam haku plak yg ikot terasa skalik... uwaaaaa!... siannya!...

Unknown said...

org yg membayangkan pun geli.. cemana org yg kena?? liza mandi 3 kali mlm smlm..

mak iti Jr said...

sian nye si liza..mintak ganti rugi maaaa1

meh sini haku tarik tinga tu ha..asek meroyan je. soklan bukan2 tu bkn meroyan namanye? meh sini haku bukak kamus sket...(eh-eh ni buku GO) hahahah