Tuesday, March 03, 2009

beres

dh settle semer.. legaaaaaaaaaaa.. cume nk baiki kete + tuko cemin depan.. nk beli katil + katil (utk umah baru aku simpan seposen sari.. cukup tak?) hua hua hua

skang dh masuk bulan mac 09.. umo aku makin meningkat weii.. bila nk kawen neh? arinih ada test pulok. economi plak tuh.. ntah ape yg haku nk jwb ntah.. baca serba sikit je.. bab kira2 tu yg lomah lutut den tuh.. uiii..

budak aRa dh ilang neh.. balas dendam la kot.. aku td pi bank settle semer.. dia tggl sensorang.. neh dia pulok tggl aku sensorang.. cesh.. tp tak ngape le yeob.. aku bleh bace buku neh ha.. mane le taww kot2 baca yg last2 minit neh yg masuk.. hua hua hua..

udoh le.. aku nk pi baca buku.. mak aku pesan soh blajo rajin2.. dh tue dh.. tak kan nk kena marah baru nk baca buku mcm dolu2.. hehehe..

3 comments:

mak iti Jr said...

dh tua ke? Opppppssss....

Minie said...

baca jgn tak baca.. kang dh grade bleh nek pgkt jd PTD plak.. boleh tumpang bangga... ekekeke!... jom nyanyi lagu rajin adik rajin.. (eh!.. adik ke?..) good luck my dear!.. huhuhu...

Unknown said...

sekeh kang..