Wednesday, March 04, 2009

dah abes 1 paper (test)

fuissh... smlm dh selamat paper economi.. then dpt pulok markah test 1 arituh.. sungguh tidak memberansangkan.. daripada 10 aku cume dpt 5.2 je.. hampeh.. paling tinggi dlm kelas pun cuma 7.. bayangkan lah.. cemana nk dpt 3 pointer obove? peksa pun dpt separuh markah je.. cesh kurang asam.. baca buku maleh..

begitu jugak lah PTK.. same la.. org len semer dpt 4-4, aku bape kali ulang.. tak penah lepas para 3 tuh.. klu bukan 3-3 dpt lagi burok 3-2 ke.. 2-1 ke.. ampes betoi.. baca buku pun ala kadar tu pasal la dpt gitu-gitu je..

aku ngan pck tuh dah baik dah.. moga2 takde la gado2 dah.. gado ke? tak gado arr.. aku yg majok2.. pck tu cas positif byk so mende2 aku wat tu semer cam takde mende pun bg dia.. huh.. klu haku la.. tak taww.. boleh terbalek kot SA ngan WSA hahahah

td aku ngulo g brothers nk tuko papan bonet tu ha.. dh reput gile.. bygkan kan la kete haku tu kan thn 95 so skang dh 2009 so dh bape taun? korang kire le senirik.. aku bab no2 neh aku failed.. ha ha ha..

cite pasal kete.. haku tingat pagi tadi aku jd pembuli parking.. WQT pebende ntah.. honda civic yg baru tu baru nk reverse.. aku tak nmpk pun bila masa plak dia cop parking tu aku dh le lambat.. then aku belok masuk parking dr parking datin.. then tgk mamat tu tgk sengal2 nak reverse.. nk masuk parking situ.. what the f**k.. lantak ko lah.. aku kuo ngan iTi terus pi punch.. masa dia lalu semula depan kitaorg tuh sempat mamat tu horn kmk.. eleh.. kete baru eksen.. sape soh te hongot2.. sori la kodok..

oklah.. aku nk baca buku esok test mngmt pulok.. lg la blurr satu mende pun xde dlm pale neh ha.. cemana tuh? byk quote2 plak tuh.. huhuhu daaaaaaaa

2 comments:

Minie said...

sejak bila hang jd ganas neh sno?.. sejak jd student balik er?.. almaklongler kat skulah2 pun dh ramai bebudaks jd pembuli.. ekekeke!.. le2 smbg study ngengajin erk!.. rajin adik rajin... blabla...

mak iti Jr said...

rajin le bljr..bila besar nnt bole tunjuk ajar..ayah serta ibu gumbira selalu

melihad adiku rajin bace buku..

sekian terima kasih