Monday, March 23, 2009

gadus gadus gadus

aRa kanToi.. aku plak gadus ngan pck tu sbb mende2 kecik je.. (dia dtg lambats 1 jam lebis) mula la ungkits2.. yg dia tunggu aku kt bawah lebis lama lagi.. then aku tunggu dia.. aku dok dlm umah bukan dia soh aku dok kt bus stop ke hape ke.. itu tidak menjadi soal.. pada aku.. aku tak kisah nk tunggu lama mana pun.. walau pun abes la satu rumah tu aku marching.. hehehe..

yg menjadi kesah nye pada haku.. bila aku tak taw sbb ape pck lambats.. i have no idea.. i'm hanging.. "selamat ke kt jalan" "something happen ke?" prot aku meroyan berkata2.. ello.. pompuan bila prot dh meroyan camtuh..mood pun tak elok dh.. cuak sane.. cuak sini.. cesh.. bikin kurus prot haku memikir kan ape dh jadi.. klu dh meroyan+cas -ve.. ape jadik? dusssss... dussss.. bom meletop arr.. ape lagik..

aku cdgnye nk lawaks je.. "jumpa di alamanda je lah" sbb dh lambats sgt tk smpi2.. padehal aku masih kt umah (prot aku saket sgt.. aku buang air dulu la kodok) dlm ati aku nnti dia kasik msg kt aku 'jgn nk macam2' (sbb pck selalu camtuh) then dpt msg.. 'cal abg' erkk.. tak jadi dtg ke? aku pun kol la.. lerr.. dh smpi alamanda rupenye.. aku kt umah lagik.. tekocoh2 aku nk g alamanda.. otw tuh.. selisih ngan pck.. aku kol dia.. tak angkat.. huhuhu.. jantung aku dh laju dh tuh.. aku kol lagik.. dia gayuts plak..

then aku dpt msg.. "abg lg bengkak.. org tak sabar tunggu kita walau pun dok dlm rmh" huhu.. bla bla bla.. smpi la berpanjangan adegan maj0k2 iteww.. membawak aku g tuko minyak itam kt bengkel Lew then.. beli nasik ayam.. beli baju tdo kt v&me.. beli sayap.. then aku balik umah.. tggu.. tggu.. takde msg jgk dr pck.. aku solat aku ngait.. aku tdo..

tup2 dh pagi.. tgk hp.. masih takde msg.. (dh la nk tinggal kan haku lama.. xmo dia jumpa aku dlu sblm gi) aku pun mula la nak men kayu 3.. aku msg mamat sorang neh.. punya la layan msg.. erkk.. pck nk dtg anto kete.. cesh.. baru nk selit jarum.. pck dh potong line.. terus aku insaf.. (xmo jd cam aRa.. melut0t kt tepi tasek.. sbb klu pck takde harapan.. mau ditinggal nye haku cemtuh je.. aku kenal pck)

pck dTg kitaorg g brunch (bfast+lunch) kt chicken rice shop, alamanda.. then pusing satu alamanda.. then anto pck balik then aku bawak balek kete.. huhuhu.. pTg mamats tu msg ajak aku ku0... mata dh aku dh tebayang muka pck dGn besi die.. huhuhu.. cemana tuh? aku bg alasan.. aku juai iTi.. mamats tuh soh bawak iTi jgoks.. huhu.. alasan tak makan.. then.. mamats tu senirik telah menselamatkan diri haku.. hua hua hua.. TAK JADI KUA.. selamats haku.. mmg aku LEGA.. gile hape.. carik penyakit.. pck g outstation aku menjalang kt sini.. nk mampos??

2 comments:

mak iti Jr said...

kemain sampai cayor taik tinga haku kene 'api marak' membara2...

berdetum2 bunyi bom kt pala...siap mesingan lg..tu blum kira nuklear bom, panehhhhh!

Unknown said...

ewah ewah.. mementang la aku ngadu kt die.. cayo kunon