Friday, March 06, 2009

katil baru...

aku dh dapat katil + tilam baru mlm tadik.. tp tdo aku pung tak selesa jgk.. bgn pun lambat pg neh.. sedo2 dh terang dh.. sbb mlm tadik aku asek tejaga2 je.. ampes.. ingatkan tdo kt katil+tilam baru.. tdo aku berkualiti.. cettt hampesh..

abg pinggan aku (dia panggil aku syg mangkok.. boleh tak? tak boleh kan?) tu tgh keje smpi mlm2.. nk settle kan keje2 sebelum *ttuuuuutt* dia tak kasik aku bgtaw korang.. ko idak nnti *ttuuuutttt* ape tuh.. byk sgt kentut2..hua hua hua

aku nk tuko cemin kete.. nk tuko mcm2 lah.. hua hua hua.. asek hua hua je.. sengal ke hape.. oklah.. aku parking kete kt tmpt paneh arineh.. eja ajak aku pi umh wak anto baju.. nnti ayat yg same cam semalam.. "ooOoo (nama aku).. blom masanya lagi.. baju blom siap" aku kan nk anto lagi bukan nk amek.. aku nk amek pun baju pck tuh.. sbb baju aku yg same tuh dh siap.. nk pki same la konon.. (bukan same tmpt pung.. cesh.. bukan boleh nmpk pung.. sape yg taw kan?)

oklah.. iTi tu ha dari tadi dok google aku soh turun.. cettt.. nk turun la neh.. pantang nk karang panjang2 skett.. daaaaaaa

2 comments:

mak iti Jr said...

rajin adik rajin rajin la bljr...

(oppp....peksa sambung nextwek la, wrong timing)

wakakakakkaa...

Unknown said...

hampeh pompuan neh.. asek nak nyanyi lagu tu je.. piat tinger baru tawww