Friday, February 27, 2009

mate bengkak?

arineh g keje mate bengkak.. neh seme gara-gara haku jgk.. nk kentalkan aTi konon.. last2 balik kelas smlm mmg ujan kt luo kete.. tp dlm kete pun ujan jgk.. hampeh.. tp pg neh baru mate aku bengkak.. nape ha? padehal mlm tadi aku tdo.. aku tak nangis pun..

aku nk balik kg.. abah aku kurang sehat.. aku riso.. demam2 saket2 urat neh.. mane taw cikugunya dh smpi kg ke? risau taw.. itu lah satu2 nye abah haku.. takde pacik tu pun takpe.. tp abah aku tak buleh klu takde.. smlm.. pengubat rindu nye pasal.. aku call ckp ngan abah.. lepas balik kelas tu.. dok melepek dlm kete.. lama jugak.. nk ngadu kat abah ngan mak kang kena pelangkong.. pck tu kan pilihan aku.. mak aku aritu dh rekmen ngan org kg... aku tak layan.. skang sape salah?? aku jgk..

iye.. klu pck tu call haku.. mesti dia nk basuh haku.. kononnye aku tak paham2 keje dia.. bz.. bz.. mmg kena off hp.. time berak tak boleh 'on'? time mkn tak boleh 'on'? even for 5 minit? ruthless reason.. i do admit.. aku neh banyaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkk sgt cas negetive.. memang banyakkkkkkk.. so many times aku dh ckp ngan dia.. jgn off hp.. off siang.. mlm on la.. neh smpi msg aku 'undelivered' .. mane aku tak panas aTi.. mende2 yg remeh mcm neh boleh buat aku gileeeeeee... tak terfikir ke dia tentang perasaan haku? aku neh dh behave baik2.. pagi aku msg.. then aku tak kacaw dia klu dia kata.. nnti dia msg aku lagi bila ada masa.. mane de aku kacaw dia.. tup2 dia off hp smpi 4-5 hari.. suka aTi larr pck.. but.. hati aku mmg ada berkata-kata.. if ada dahan yg lebih baik dtg time neh.. mmg aku grab tak lepas punye.. nahas..

oklah.. enough with the vengeance.. nk gi mkn jgks.. daaaaa

2 comments:

Minie said...

sabo erk sno... adat org bercinta.. kalo takde nanges2 tu mmg tak bercinta namanya.. dugaan tu.. g ler blk kg tenangkan ati.. moga2 mendung kan berlalu.. ceh!.. bermadahler pulok mkcik neh!..

Natrah Norlin said...

betul tu seno...org laki ni unpredictable...dorang kan ada ego yang melampau2...kalau dah ade org lain yang rasanya lebih baik....pergilah padanya...