Monday, February 23, 2009

cite hape?

kemalasan tahap cipan nk hupdate.. weekend td aku dok terperok je kt umah.. memandang kan dh tak de washing machine keje aku basuh kain je.. lipat kain.. asal nk basuh kain kena la lipat kain.. itu biasa bg haku..

soh yatie dtg umah.. amek duit deposit.. huhu siap jengok tgk dapo.. tgk bilik.. windu banget eh Tie? kuang3x.. lepas tu tanye kt haku bila nk pi amek mesin kt umah dia tuh.. boleh gak.. klu tak leh guna basuh boleh guna spin pun jadi lah.. janji cepat sket baju kering kan?

penyakit meroyan haku tak dtg lagi neh.. dikhuatiri minggu neh tsunami akan melanda dlm dada haku.. sbb dh nk time peod2 neh mcm2 boleh jadik.. hua hua hua.. cumenye.. pck tu dh pandai jaga ati aku skang.. pagi2 dia semes.. layan haku 2-3 semes baru dia start wOrkin.. huhu..so, tsunaMi tak sempat nk melanDA.. hehehe..

atau pun aku dh bleh ignore kan pahsaan haku? ignore kan pck tuh? uhuhuhu.. plssss... kuang3x aku pun tak pasti.. tp pahsaan haku baik je 2-3 ari neh mungkin aku sebok mengait sampai tak hengat dOnia kot?? itu je kot pasAL nye.. oklah .. aku rasa cam nk siap kan chairback yg terbengkalai kt upis neh.. daaaaaaaa...

4 comments:

mak iti Jr said...

x hingat donia? kuang3x

Unknown said...

cesh.. asek nk perli haku je..

UrbAnWiTch said...

tsunami? hehehheeh

Minie said...

ala lek ar sno.. hang kaitler benang tu smpai abes keliling donia.. sure pehni tsunamimu akan lenyap terus.. kuikuikui....