Thursday, February 26, 2009

hati2 or hati oOo hati

aTi aku dh bengkak gile.. mlm td tewas la jgk.. tp sikit je meleles.. aku kena kuatkan aTi aku.. dia boleh buat tak kan aku tak buleh buat kan?? dia tak payah nk dgr2 sore haku pun... tak yah msg2 haku pun.. tak kan aku tak buleh kan?? how to make me forget?? klu aku senang je.. klu betul2 nk lupe aku kena cari org lain.. tp aku nk cari org lain ke? itu masih dlm pemikiran haku.. hua hua hua..

bila la agaknye nk masuk duit neh.. lambat la renovate umah kt kg tuh.. cesh! mmg tak leh pki la yg ckp 'ptg neh or esok pg' neh dh masuk ari ketiga pun idok jugak moncol2 duits tu dlm akaun haku.. ape arr.. aku dh loncat2 gumbira nk gi tuko bush kete tuh.. at least sedap sikit aku dok ulang-alik shah alam kan? (no more viva.. tuan dia dh kedekot amek balik.. burok siku) so SA.. takpolah.. takyah la ade pakwe2 neh.. bikin hati panas je.. ko cinta je ngan haku.. nanti aku tukokan bush ko tu ye.. nnti aku boh cd player kt ko jgk ek.. moga2 ko syg aku lebis nnti.. sbb darling.. I'm already broke to have u..cesh!

mcm kata cik F.. klu kitaorg bleh kawen.. dh lama kitaorg kawen bedua.. in meaning bukan la kitaorg neh lesbo ke hape.. 'if ' walaupun word 'if ' neh mcm mempersoalkan kejadian tuhan.. tp aku neh tak tahan dugaan.. aku nk kawen cepat.. aku nk ada famili cepat.. aku nk pindah cepat.. what ever pung.. aku mmg nk cepat la semer2.. 'i hate waiting' hua hua hua.. bikin aTi cepat tue..

oklah.. tsunami dlm perut pun dh tak bley tahan.. gua belah dulu.. daaa

1 comment:

Minie said...

ala sno.. takyah pening2 ada duit kita tuko takde kita pakai jelah apa yg ada.. hehehe.. dh reta dia bioler dia hamek blk.. sok2 SA dah lawo tayang blk kat dia.. ekekeke!... (batu bonzer btol neh!..)