Thursday, January 08, 2009

mmg kelas dh mula..

huhuhu.. this week aku dh start berulang g shah alam 4 days a week.. aiseh meh.. semer activity haku terpaksa di stop kan wat sementara waktu.. selagi aku tak adapt to this new schedule.. huhuhu.. 1st day... aku dh tumpo kt umah.. lepas kelas balik umah mandi, iron baju for tomorrow, solat then tdo.. last2 bgn2 dh 7:08 minit.. aiseh meh.. itu pun macam tak cukup tdo lagik...

2nd day pun cenggitu jugoks.. cumenye.. takde la bgn lambat. arinih gi keje ngan mate pediss sbb lepas kelas smlm aku kuo deting.. windu maaa.. ngan abang... arinih tak wat dah.. weekend la baru nk kuo pun itu pun klu pck tuh takde keje.. pck tu keje kan tak tentu mase.. bikin hangat haku je..

sebtu neh nak anto adik aku kt pudu.. dia dok teman my SIL yg masih dlm pantang kt puchong.. semester baru pun dh nk bukok.. dia kena la balik Epooo.. aku nk kena asahkan balek liku2 dlm otaks haku neh.. byk sgt karats kot?? tu pasai belajaq math tak paham mende pun... neway.. aku neh mmg very pooooorrrrr in MATHS.. nk wat cemana? sadis2... kena la keje lebey sket..

nk kena belajaq dari mula kot.. klu dh dpt buku may be aku ada idea sket kot? tak kan nak wat memain lagik dh 'matang' cenggini.. dh takde mase lagik dh.. klu boleh every sem.. tak cemerlang pun tak nak repeat paper.. itu matlamat haku.. ha ha ha.. moga2 berjaya.. ameeennn korang doakan haku eh? and iTi.. aku akan menghantui hidup hang... walaupun hang x sambung, tp hang akan rasa mcm hang pun sambung studi jgk.. ha ha ha.. kuang3x

2 comments:

mak iti Jr said...

MENGHANTUI x pe..jgn MEN'LANGAUI'..mek x kesio pah oiii!

at mek dpt gak ilmu even x further study..kongsi ilmu kata org, bkn kongsi assignment taw!

Unknown said...

pe salahnye klu kongsi assignment.. hua hua hua