Tuesday, January 13, 2009

hari yg malas

harinih.. munyik alarm pun wat tak taw je.. sadis la haku neh.. kenapa sejak 2 mggu neh haku rasa cam tak cukup tdo.. cam tak cukup rest.. tdo la lama mane pun tak puas2.. huhuhu.. tulunn... nk kena g joging neh.. baru tdo rasa best.. penat2 tp ada daya.. neh penat2 badan tapi takde daya.. hongot je

lambat... lambat... lambat... arinih ara EL, mak dia masuk sepital.. sepital serdang.. pengsan katanye.. huhuhu.. sedis kan.. bila our love one sakit2.. cannot imagine..

imbas kembali masa bual2 mlm tadik.. aku ketawa sampai kuo air mate dengo cite liza.. arinih pun tekak aku saket2 mcm nk selesema je.. huhuhu.. dia tingat masa dia masih takde kete.. balik kg n g keje naik bas.. penah sekali.. dia duduk sebelah org myanmaar.. aku tingat lagik ayat dia "dh la bau BUSUK" agaknye org tu penat keje.. ngantuk2.. smpi nk sendeng kt bahu liza.. di tunjal nye pale org tuh.. tu yg aku tak tahan tu.. sbb aku terbayangkan org tu yg ngantuk2 tuh.. tiba2 tekejut pale kena tunjal then mesti terus tak tdo dah.. n mesti dia hengat muka liza sampai mati.. ha ha ha ha..

dh la.. aku rasa mcm nk kena sampuk ketawa balek neh ha.. ok adioss... huhuhu

2 comments:

mak iti Jr said...

tunjal lebey2 sket..kasi putus leheq tuh, tu diaaa...

Unknown said...

atenye.. kang dh jd pembunuh plaks..