Friday, October 24, 2008

Hujan

(pic kt atas tu.. pearl pemberian Cik F, aku ikat wat tali jam.. canteeekkk tak?)


harinih pagi2 lagik dh ujan.. smlm ptg bomba ngan siren nye ke blok D.. aku pun tak taww pasai apa.. ade ulo ke? sbb nye takde pun nmpk asap kepol2 naik ke udara.. weh weh.. mmg la naik tak kan turun kot.. asap ape yg turun??

esk aku blk kg... nk mkn rambutan.. ade lg yg sesat2 kt pokok depan tuh.. aku hengat nk ajak pck tu balek.. beraya.. hampeh.. ("aritu syg janji.. nk jumpa parent abg dulu..bla bla bla") mmg la aku ckp 'ye' time tuh.. pikir aku.. meaning jumpa parent dia dulu.. utk sure kawen bile2.. so, jumpa parent dia dulu baru sure boleh kawen ke idok.. bukan meaning jumpa parent dia dulu baru dia jumpa parent haku.. waklu.. mcm aku plak yg pihak lelaki.. yg org dok benget2 kt tinger haku "patutnye dia jumpa parent hang dulu.. hang tu pompuan.. bla bla bla.." iskkhhh.. lantok lah.. maleh aku nk betekak pasal hal tuh.. nk jumpa, jumpa tak nak jumpa sudoh... janji thn depan aku nk kawen.. takmo kawen jgk aku kawen ngan org len.. nokhtah..


5 comments:

Minie said...

kawen ngan org len? bulih ke?.. khikhikhi... amboii lawonya jam.. bakler satu... huhuhu!..

mak iti Jr said...

aik chikminie, x kan puji jam je..puji le tgn tuan di skali..ok-ok, sno x yah komen..haku tau dh

"waklu.." kan?

Minie said...

aku bukan takmo puji orgnya.. nnti dia bg kat aku bukan jam tu jerk.. ngan suma aksesori2 dia skalik!.. tu yg maless tu!..

Unknown said...

ewah2.. mck mck sekalian.. kan men lagi eh.. mmg nk bg waklu pun..

UrbAnWiTch said...

gebu tgn tuan punya jam tu.. cik F tu sapa?