Tuesday, October 28, 2008

Hepi Deepavali..

walaupun aku tak sambut deepavali.. tp aku balek jgk kg.. hehehe.. yelah.. balek kg sebulan sekali.. wajib..tp bajet bulan neh..betul2 tight.. mane nak g kenduri yatie lagik.. (yatie wat kenduri.. belum gaji plak tuh.. cettt) aku rase sbb kelarian bajet haku tuh.. sbb aku gatal2 pi wat jam ngan gelang kt cino anjung tuh.. hua hua hua.. eh eh.. bukan jam ngan gelang.. tp jam aje.. tgk betul2 ha.. iTi.. jam aje..
then dak yun tak jd masuk umah haku.. kuang3x.. aku dh semes liza ngan yatie.. so, kena la tempek fliers cam biasa.. neway.. better this way aku rasa.. working in the same office and living in the same roof.. just cannot 'go'... may be.. tak cuba tak tahu.. but, from experience.. tak menjadik pun..
balik kg tak g memane pun.. dok umah je.. kete pun tak basuh! this week kete ngan pck tuh.. aku rasa dia nak betul kan fender yg kena langgar curik tuh.. betulkan lah abg.. betulkan semer.. dia jgk yg nak pakai kete tu nnti.. ape yg aku nk repekkan lagik neh.. dh la setakat ini.. daaaaaaa..
p/s Lambat lagi ke GAJI.. har har har

1 comment:

Minie said...

ayooo!.. ckp sama itu yatie.. mengapa kawen blom gaji juga time?!.. ades!...