Wednesday, February 22, 2006

Pepagi buta nih.. meh aku update dulu.. kang ade lak yg dok bingit sbb aku tak update lagik. lupa tanya kt Aya.. ade tak gambo dia yg dh scan.. aku nak boh kt blog nih.. hape arr.. selalu aku dok promote gambo org kawin kt blog aku nih.. tapi kali nih.. gambo tak byk.. lepas tu gambo dia pun sekoping je.. dia dh amik lak tuh.. hang pi la scan Aya.. lepas tu send kt aku tau!

smlm kete aku wat hal lagi.. siot tol. batteri baru je tukau aritu.. tak sampai bape bulan pun.. kata 2 tahun.. tak tau la sbb lain lak ke.. mungkin letrik tak sampai kt starter kot.. tak mau start ha.. ponin paler den sekojap.. last2 en.hafiz menyerah diri.. eh? nyerah diri ke? idak.. aku yg panggil.. dia je yg lalu time tuh.. so, dia ade la dok belek.. (mcm tak tahu je mamat tuh) last2 dia soh aku kol abg aku.. aku pun kol la.. abg aku soh jumping jugak.. dia kata.. boleh.. so, soh la en.hafiz jumping kan ngan kete Mas.. Melotup2 letrik tu.. aku dh takot.. dh.. kang ader lak yg rambut togak kang.. hahahahahah.. seb baik tak der pe2. So kete aku selamat lah.. leh start.. timo kaseh la.. en.hafiz.. timo kaseh Mas ngan Mak iTi yg tolong jugak.. utk KkZu pun.. sbb berenti.. hampeh toii arr.. cam tau2 je esok gaji.. dh kena spend kt kete.. aku ingat tak do dh la.. melainkan tuko minyak itam..

So, aku kena la wat cheese cake.. sbb aritu en.hafiz yg mengalahkan perempuan bunting tuh dh ulang bape kali ntah.. dia kempunan CK.. (aku dok carik.. CK aper ha...) lepas tu baru dia perbetoi.. CC.. dlm ati aku .. CC ader kt sebelah sana.. dh tgk ari2 pun still kempunan ke? rupa2 nye CC tu Cheese Cake.. hampeh.. iyolah.. sbb dia tolong aku.. aku buat la nanti cheese cake tuh.. tapi.. mkn je.. tak leh bwk balik.. hua..hua.. hua..

Aku soh KkRose tepon kan KWSP.. rupa nye AG yg wat hal.. bayaran utk Dis, Jan ngan Feb belum dibuat lagi kt KWSP.. so, diorang tgh tunggu la.. pertengahan Mac pun tak confirm lagi.. aku mmg tak caya pun.. sebab kang ader je sebab2 lain.. lagi sekali hampeh...

Oklah.. aku maleh dh nak karang lagi.. nanti klu idea aku penuh aku karang lain eh? aku tak sihat lagi pun.. mlm tadi tak leh tdo.. asik gi toilet je.. ngan badan panas.. idong tersumbat.. aiii... demam nak kurus ke?? klu betoi alhamdulillah.. hueh..hueh..hueh.. ok chow cin beng (trademark enal kan Mak iTi?)

No comments: