Tuesday, March 08, 2011

sudah jatuh ditimpa tangga

18hb.. tarikh aku putus cinta..dan bawa haluan masing-masing
26hb.. tarikh ayahanda tercinta telah pergi buat selama-lamanya...

selang seminggu lepas pck ckp 'kita bawa haluan masing-masing' abah telah menghembuskan nafasnya yg terakhir di hospital putrajaya pada jam 9:00 pagi.

aku rasa numb

aku nangis.. tp kejap-kejap

aku teringat.. tingat wajah abah yg ceria dan normal pd mlm terakhir abah masih hidup..

aku teringat.. teringat wajah pck bercampur baur perasaan syg+cinta+benci

aku pasrah dengan perjalanan hidup ini..

cuma nya aku terfikir.. masih kuat kah aku nak meneruskan perjalanan hidup yg beliku ini??

kuatkah??

2 comments:

mak iti Jr said...

Hush.. just stop
there's nothing you can do or say (baby)
i've had enough
i'm not your property as from today (baby)

you might think that i wont make it on my own
but now im

CHORUS
Stronger than yesterday
now its nothin' but my way
my loneliness ain't killing me no more
i...im stronger

Than i ever thought that i could be (baby)
i used to go with the flow
didn't really care 'bout me

You might think that i cant take it
but your wrong
'Cause now im

Chorus
Stronger than yesterday
now its nothin' but my way
my lonliness ain't killing me no more
i...im stronger

come on now
oh yeah
here i go
on my own
i dont need no body
better off alone

here i go on my own now
i dont need no body not any body
here i go

alright

here i go

stronger than yesterday
its nothin but my way
my loneliness aint killin me no more

PhatLady said...

sabar kak enna,
cam tuh la kehidupan..
ada suka, ada duka..
ada gembira, ada derita..

x kan kekal dengan kita andai dia bukan jodoh terbaek buat kita.

yang hidup, akan mati..
yg bernyawa, akan terhenti
kita sedia atau tak..
ajal pasti menjemput x bertangguh wlu sesaat.

haku pnh rasa ape yg ko rasa, ko sabar jer la ekk.. dugaan utk kita dtg dlm mcm2 bentuk...

jodoh, harta, ilmu, paras rupa, keluarga, anak..bla..bla..

hanya Dia jer yg tau ape yg terbaik buat kita. Dia x kan uji kita kalo dia tau kita x kuat..

Nanti2..entah bila..esok lusa... tulat... atau bila2.. baru ko akan tau ape yg jadik kat ko pada hari nih sebenarnyer ada hikmah tersendiri..

ko xkan sendiri kak enna... haku, mak iti, minie & kwn2 lain ade.. carilah kami kalo ko sudi...