Thursday, June 18, 2009

aiyoo

bakal mak mentua aku nak datang semenanjung bulan Ogos neh.. dh la seminggu lepas tu nk puasa.. huhuhu.. dh tu.. pck tu plak cakap klu dia bz, aku plak yg kena amek parent dia kt airport.. bikin ngeletaq lutut tuh..

aiseh meh.. klu itik nk cakap ngan ayam cemana? itu la 'rOope' aku nak becakap ngan parent pck nanti..puii...

ape cite haku eh? takde cite pun.. keje aku dok kumpul duit kt farm town (FT), facebook.. aiseh.. klu duit tu bleh wat kuO gerenti grand giler kendurik aku kan? 400K beb skang duit aku kt FT. banglo dh ade..kete takde plak ek? heran aku cemana la katun FT tu juai semer hasil2 tanaman ..

taw tak sbb ape aku update arinih? hehehe.. makiTi tu dok bilang2 jarik la tuh.. nk piat tinger haku.. puii.. sbb FT aku down.. ha ha ha.. tu la pasai.. ko idak melekat dok carik keje.. carik keje.. "hire me" puiii...

oklah.. nk pi ready2.. ptg neh nk pi joging..

4 comments:

arora said...

dok kire2 jari piat tinge kak ina...erm...mmg wajib kene piat..aiiihhh!!!

@Ra^Da PiNko StoRy said...

ko pon aku nk piat bule? hahaha~~~

mak iti Jr said...

emm..piat ke? mana ade haku nk piat ehhh, takat nk bakor kan je blog nie, senang!

Minie said...

nk jumpa mak mertuo er?!.. ayoooo takotnya!..... gigil gek paler lutut dengo.. huhuhuhu!...