Wednesday, May 06, 2009

iTi.. ini le daun meranti..


punye le lama aku teringinkan nk makan daun meranti neh.. last2 masa balik kg aritu ada jual kt pekan sari (pekan sabtu) kt kg aku tuh.. aku beli 4 ikat taww.. belasah 2 ikat kt umah.. 2 ikat lagik aku ingat nk masak utk pck.. last2 tak jadi masak.. pck wat hal.. MySpacemeranti tu ade dlm peti ais kt umah bio kecut mecut kt situ sudah.. bikin saket ati aku je..MySpace hampir 2 bulan aku carik meranti tuh.. gi pasar borong dh bape kali.. gi pasar putrajaya.. even gi pasar presint 8, smpi kakzue ckp kt org jual tu ada 'Org ngiDam' nk mkn.. nnti klu ada tolong simpankan.. siaaann.. ngandung tuh.. cesh!, lagi gi dengkil taw.. carik meranti nye pasal..MySpace
masa nampak meranti kt kg tu rasa nk menangis taw.. MySpacesbb akhir nya pencarian aku berakhir.. last month aku balik takde jual.. bukan musim kot? ini pun daun nye kecik2.. abah aku ckp.. meranti tua.. klu tak.. daunnye lebaq2.. huhuhu.. lantok lah.. janji aku dpt dah.. tapi my prOmise to myself.. takmo carik meranti utk masak kt pck dh.. biO lah sebut empat ratus kali pun.. aku dh kecik ati.. puiii MySpace

6 comments:

@Ra^Da PiNko StoRy said...

haaa~~tu la kaibatnye kalo x masak tuk ara~~wakaka~~~

mak iti Jr said...

smlm 'sentap'..arini 'terasa ati'..sok 'mkn ati'..tulat 'cet podaaahhh'...

:P

arora said...

erm...ini upernyer daun meranti, yg dicarik2..dikejar2 tu yer...aiyoooo!!!

Minie said...

apa ke heinya ngidam daun meranti plak?.. cubalah ngidam pizza ke.. kfc ke rona roni makaroni ke.. blablabla...

Unknown said...

dipasar tani upm ade jual daun meranti nie...mak selalu beli tiap pagi sabtu lepas jogging..memang best..

Yaati Nor said...

sama dengan pucuk maman kot ke?kot sama nama ke..ye ke