Friday, April 10, 2009

mCm2

mlm tadi smpi umah jam 10:30 mlm.. kelas pun blurr je.. perOt lapo.. msg pck kot2 dia nk temankan kmk mkn. cesh.. aku siap offer diri nk pi sana lagik.. so, pck tak yah susah2 dtg putrajaya.. aku taw dia penat.. tp kena makan jgk kan? dh tentu lepas mkn nnti aku balik terus la.. pck boleh terus berehat kt umah.. huh.. itu niat haku.. mane le aku taw niat aku ditolak mentah2 oleh pck.. dia nk tdO lg awal.. so jam 20:09 mlm tadik dia dh tdO.. huhuhu.. majOk haku.. "syg.. jgn mcm neh... abg fenat..bla bla bla" pun tak makan punye sbb aku yg kena makan.. sbb aku LAPO.. itu pun susah sgt ke..

first.. aku dh marah kt org kantin kt uitm sbb aku dok tunggu tepacak depan tmpt bancoh air tu.. dia bleh wat nohen.. jln pi kutip2 cwn kt meja.. hello.. i'm a customer.. serve me first.. cawan2 later.. ia bukan bleh ckp.. aku neh ha yg bercakap.. bukan aku tak bayo.. last2 aku blah gitu je.. baru nk lari2 pi tmpt air dia tuh.. sambil tanye aku nk air ape.. hah! g mampos la kau..

dh abes cls.. balik umah bawak ape2 yg patut.. dh bukak baju.. nk baring2 sat.. carik hp.. then rasa cam jantOng aku copOt.. hp takde dlm hbag.. uwaaaaaaaaaa.... ingat2 balek.. ooo mesti dlm kete.. dgn hongotnye aku pakai jaket (tebalek aku pakai weii) turun bawah larik2..(time tu dh mkn nasik.. mmg patut la exercise) bukak kete.. fuisshhh.. lega.. hp aku ada

then mandi2 tdO.. tejaga pagi td sbb pck msg aku "morning".. nk pujOk la tuh.. aku auta dia kata aku tak mkn malam tadik.. skang aku pening2.. masuk angin tak makan.. padehal aku mmg pening pun.. tp pening sbb keciwaaaaaaaaaaaaaa.. cesh

2 comments:

mak iti Jr said...

cett podaaahhh...nasihat si chikmin, dia pon sama..cettt podah skali lg!

Minie said...

erm.. pandai tpu arr!.. tak mknler hape ler.. kan dh poning2 lalat.. tu mesti pkck tu ada instinct tu yg daling dia tgh menipu.. ekekekeke!...