Tuesday, November 11, 2008

Mee goreng mamak.. ku SUKA

pagi neh rasa cam nak bfast mee goreng mamak.. dh lama tak pe'kena'.. mlm tadi, pck anto kete.. so enjin dh senyap.. smooth.. dh takde masalah lagik harap2 lah.. ayat pck tuh yg aku tak bekenan nk dengo "bila kete jauh dari abang.. mcm2 hal jadi.. same cam syg lah.. lama sket abang tak dtg.. syg demam lah.. saket perot lah"
eh.. eh.. aku mintak ke nk demam..saket perot tu semer.. pepandai je.. kate aku buat2.. mlm tadik gi tgk filem james bond.. quantum of solace.. huh! mmg best giler.. aksi2 nye fuishh.. mmg meletop lah korang.. korang gi la tengok.. sebenonye nk g tgk madagascar.. tp hari isnin takde plak.. rabu baru ada.. tp dr gezet die.. mmg pecah perut arrr..
neway.. yatie akan mendirikan rumah tangga pada 23hb. November 08, 23hb. tuh tarikh besday aku tawww yatie tawww... awww... bikin panas jeee.. oklah semer.. aku dh panas neh.. nk g carik mee goreng mamak ku SUKA.. hahaha

No comments: