Friday, June 23, 2006

Nak tau??? Minggu depan aku kena balik kampung.. Abah aku soh gi mesyuarat UMNO.. heheheeh.. macam tak caye lak aku nih.. ye arr.. daftar utk mengundi pun belum.. kuang..kuang..kuang... smlm masa break aku gi ke Bank ngan Mak iTi.. citer nye citer.. rupa2 Mak iTi tu tak perasan langsung masa dia naik lif sama ngan en mahadzir masa nak gi umah Mas aritu.. tapi yg respek tuh.. kuat betoi ingatan en. mahadzir tuh.. dia masih ingat kete CM toyota mak iTi tuh.. uishh... Mak iTi je yg tak ingat dia.. cian en mahadzir.. cute arr.. en mahadzir tuh.. walopun capek2 sbb saket gaut.. heheheeh

Bos aku dh naik level..bukan naik pangkat la.. menjadi pengarah seksyen ekonomi wilayah.. berkuat kuasa 21 Jun 2006, arahan dari JPA. So, skang nih aku boleh dikatakan raya indu sebab tak der boss.. walaupun ada org yg bising jugak sbb kehilangan aku yg selalu dan tidak dapat disorokkan lagi disbb kan saiz badan aku yg besar.. tapi dh kureng skit walaupun dlam 2-3 kilo..kira kecik la jgk kan?? kan?? Minggu lepas aku gi slimworld.. pada mula tuh nak gi wat yg vaucer tu je.. free le katakan??? GTS session. Mak aii... 2-3 kali gak aku gi sbb tak leh.. mula2 tu aku lupa.. lepas tu amik date baru.. aku peod lak.. tak leh gak nak wat.. so, minggu lepas aku buat la.. ditonyoh2 nye badan aku nih.. dan aku pun masuk le jugak treatment dia.. walaupun pada mula nya aku nih mcm tak der harapan je nak mengempiskan perut dan menguruskan badan aku nih.. lepas diracun dek CC ngan Kelly kt slimworld tuh aku pun termakan.. so, skang nih masih dlm keracunan la.. mungkin la.. mungkin raya nanti aku akan berwajah baru.. hueh..hueh..hueh.. nanti kan kemunculan katak ijo yg ayu...hahahahaha... lawak sungguh!!!!

Pagi tadi aku kena blasah ngan datin sbb dia dtg tu aku ngan Jhan dh gi depan.. al-maklum le.. smlm gaji.. ada le jualan puspanita kt depan tu cam biasa..menghabiskan duit gomen staff.. ape lagi.. ramai la yg memborong termasuk lah aku nih ha... aku beli tudung ngan Kk Ani.. RM39 tu.. tapi bayo 2 kali.. hehehehhe.. klu nak bayo abis pun boleh gak.. cuma biasa la klu org dh kasik bayo 2 kali tu ape lagi.. amik kesempatan la.. tu la pasal bila dpt gaji.. abis tolak utang je.. heheheh.. perkara biasa tuh.. oh ya! aku beli jgk sepasang baju kt wak di depan tuh yg matching ngan tudung yg aku beli kt kk Ani tuh. heheheh.. lepas tu beli handbag wane ijo.. semer la yg ijo2 tu yg bekenan di ati.. ntah kenapa pun tak tau.. setau aku la dulu2 aku minat wane biru.. mungkin sbb sepupu aku minat ngan wane biru nih.. dan kawin aritu pun dia pakai wane biru so wane aku pun bertukau.. iskk iskk. iskk..

Tup-tup.. masa kt depan tadi.. ada la org jual barangan sendayu tinggi.. rupa2 nye sepupu aku tu kakak pada yg kawin aritu la.. ada muka dia terpampang dlam risalah sendayu tinggi. mak aii.. aritu kata tak menang.. tapi diorg guna jugak muka org.. tak bayo ke? boleh saman ke? isk..iskk.. iskk.. glamour le tuh.. hua.. hua.. hua.. datin dh masuk plak.. aku tak basuh cawan lagi nih.. bos aku tadi tanya kopi.. hmm.. aku gi basuh cawan dulu le ye.. ok chow cin beng (trademark enal ye mak iTi?)

No comments: